Jdi na obsah Jdi na menu
 


Stravovací a pitný režim před a při tréninku, při zápasu a na turnaji!

Při zápasech a turnajích, v čase před zápasem je potřeba dodržovat správný pitný a stravovací režim, tak aby naše děti byli připraveni i po této stránce na zápas.

- k pití je nejvhodnější obyčejná voda, či balená neperlivá (v žádném případě perlivá) můžete ji trochu přisladit sirupem. Dobré jsou rovněž ovocné čaje, doma uvařené. Na různé perlivé limonády zapoměňte! Kofoly, Coca Coly, Sprite a pod.. je vše špatně! Bublinky do těla sportovce nepatří!

- jídlo je na turnajích největší problém. Kde děti dostanou třeba rizoto,mají si možnost dát polívku? Teplé jídlo je velká vzácnost na všech akcích. Většinou jsou všude klobásy, párky atd.. Vše je špatně, ale pokud není jiná varianta... Děti by měli jíst zhruba po dvou hodinách menší porce jídla. Ne se při turnaji v poledne nacpat hromadou něčeho. Při zápasech a na turnajích nechci vidět, že se děti cpou brambůrkama a všelijakýma zbytečnostma. Banán, jablko, pomeranč jsou daleko vhodnější nežli chipsy! Jednoznačně je potřeba i této přípravě kluků na utkání dát větší důležitost. 

 
 


Poslední fotografie


Archiv

Kalendář
<< duben / 2018 >>


Statistiky

Online: 2
Celkem: 32096
Měsíc: 2589
Den: 110